סידור הקבלה שבו התפללו תלמידי הבעל שם טוב
סידור רבי אשר.
לבוב תקמ"ח [1787]
סידור כמנהג ספרד, עם כוונות האר"י בעריכת המקובל רבי אשר מרגליות מגדולי מקובלי הקלויז בבראד, נדפס בלבוב תקמ"ח [1788] בבית הדפוס של רבי שלמה יאריש רפאפורט על ידי פועלי הדפוס הצדיקים שפעלו באותה שנה בהדפסת ספר נועם אלימלך דפוס ראשון ולפי המקובל היו מהל"ו צדיקים שבדור.
מחשובי סידורי הקבלה והחסידות בשלמות ומצב כזה נדיר מאוד.
סדור זה הכולל כוונות האר"י הוא מהדורה משופרת של סידור האר"י שנדפס בזאלקווא תקמ"א על ידי מקובלי הקלויז בבראד, כאן נדפס עם תיקונים והוספות רבות על פי ספר היחודים להאר"י , עץ החיים, מחברת הקודש ופרי עץ חיים למהרח"ו, "ומסידור של הגאון המקובל החסיד המפורסם איש אלקים מו' שבתי זללה"ה מק"ק ראשקאב". [שהיה אז עדיין בכתב יד]
על עורך הסידור המקובל רבי אשר מרגליות מבראד, מעידים חכמי הקלויז בהסכמתם 'כי יש לו יד ושם בחכמת הקבלה, גם סמך ידו עליו ה"ה הרב המאוה"ג החסיד המפורסם בנגלה ובנסתר החכם הכולל איש אלוקים מוהר"ר חיים צאנזר ז"ל' ובהקדמתו הוא כותב 'ויצקתי מים על ידו בפרט בלימוד החכמה הנוראה האמתית הזאת", בהערותיו שילב רבי אשר מהגהות רבו רבי חיים צנזר.
מלבד הסכמת חכמי הקלויז נדפסו הסכמות גדולי החסידות, רבי ישכר דוב מזלוטשוב והרה"ק רבי משה מפשעוורסק.
גדולי החסידות חיבבו את סידור רבי אשר, והקפידו להתפלל מתוכו, אחת העדויות הקדומות והמקוריות, היא המובא בספר אמרי פנחס השלם (ח"א עמ' רכ"ג-רכ"ד) בשם רבי יעקב שמעון בנו של הרה"ק רבי פנחס מקוריץ:
"על כן אין להתפלל כי אם בנוסח האריז"ל דפוס לבוב או בסידורו של רבי שבתי, ולא בנוסחאות האחרות שבסידורים החדשים". ובהמשך שם:
הסידורים שלהם היה סידור האריז"ל דפוס לבוב ולא רצו להתפלל בסידור אחר כי גם הרב ז"ל [היינו הרה"ק רבי פנחס מקוריץ] התפלל בסידור הנ"ל והיה חשוב מאוד אצלו… עכ"ל.
גם החתם סופר זצ"ל התפלל מתוך סידור האר"י בעריכת רבי אשר שהיה אצלו בכתב יד (ראה אוצרות הסופר, קובץ יט עמ' קעט)
לבוב תקמ"ח, [1787] דפוס ראשון.
ספירת דפים: [398] דף גודל: 17 ס"מ. שלשה חלקים בכרך אחד, הסידור נדפס בשלשה חלקים: תפלות ימי החול, שבתות ומועדים (ללא פאגינציה) ובסוף כל כרך שמות פועלי הדפוס. מצב: תיקונים מזעריים בשער, מעט כתמים, בעיקר כתמי יין בהירים בדפי ההגדה של פסח, כרוך בכריכת חצי עור ישנה משופשפת.
סטפנסקי, ספרי חסידות 414 הנ"ל, ספרי יסוד מס' 425